Direktlänk till inlägg 6 december 2015

Vår julkalender, lucka 1-6!

Av Charlotte Johansson - 6 december 2015 22:15

Äntligen är julkalendern i full gång!

1/12 Vi klär julgranen!
2/12 Vi åker på badhuset!
3/12 Vi pysslar åt småfåglarna!
4/12 Vi sover i vardagsrummet!
5/12 Godis
6/12 Vi grillar lunch i skogen!

Härlig vecka!

Så galet svårt att fota vår fina flaggstång som är röd och vit som en polkagris! Ser ju bara ut som ett enormt Starwars svärd redo att attackera rymden!

Vi klär julgranen!

En knasig mopsren.

Vi pysslar åt småfåglarna.

Vi sover i vardagsrummet.

Vi grillar lunch i skogen! Korv, pinnbröd och varma mackor.

Är så otroligt vackert här i Fällforsåns egna shangri-laa!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Charlotte Johansson - 6 januari 2016 20:21

Nu börjar allvaret igen för imorgon börjar jag jobba! Känns galet att måsta ställa väckarklocka!! Hur ska jag vakna??!! Hela familjen har sovit till klockan 10 på dagarna och ibland längre än så. Men det ska bli roligt att träffa kollegor och barne...

Av Charlotte Johansson - 17 december 2015 21:50

Lucka 7: Vi bygger pepparkakshus! Lucka 8: Tuggummi! Lucka 9: Vi spelar spel! Lucka 10: Vi bakar pepparkakor! Lucka 11: Vi äter på restaurang! Lucka 12: Godis! Lucka 13: Vi leker! Lucka 14: Vi har picknick i vardagsrummet! Lucka 15: Vi går...

Av Charlotte Johansson - 18 november 2015 20:36

Den 7 oktober bar det i ottan iväg till Skavsta flygplats med bil. Med oss hade vi våra goda vänner Magnus och Maria! Resan var en present till Jim från mig. Killarna turades om att köra och jag och Maria roade oss med spotify, ljudbok, surr, skratt ...

Av Charlotte Johansson - 7 november 2015 11:18

En ny mobil är köpt så äntligen kan jag komma åt fotografierna jag tog på semestern i somras. Sverigesemester here we come ? Den fula men fullt fungerande husvagnen tog oss på äventyr! Med oss hade vi fina familjen Sundberg! Stockholms trafiken...

Av Charlotte Johansson - 23 maj 2015 21:03

Vilken härlig resa vi haft! Turkiet, Side levererade strålande sol alla dagar med temperaturer mellan 28-34+ i skuggan. De första två kvällarna var det typisk svensk sommarvärme så då åkte koftan till och med fram. Övrig tid svettades man dag som kvä...

Presentation


Här skriver jag om det ljuva livet och vardagen i ett rött hus i bushen men även om känslan och vanmakten att ha sjukdomen MS (multipel skleros) och hur den påverkar vårat liv och de val jag gör.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards