Alla inlägg den 20 april 2012

Av Charlotte Johansson - 20 april 2012 18:00

Oj va länge sen det var jag skrev! Vart ska jag börja....Jo vi drog ju iväg till fjällen vecka 14. Det va såå skönt att komma bort en stund! Vi packade bilen full och skotern på släp sen for vi:) Vi var i Klippen och hade toppen väder nästan hela veckan. Trots att jag smörjde in barnen med solfaktor  +50 så blev dom ändå lätt solbruna och ja me!
Galet, men underbart med sol! Här kommer ett gäng bilder på hur härligt vi hade!


I bilen på väg upp! 


Stugan på håll:) 

 

Emma gör snökakor!


Godishalsband är ett måste på isen enligt Julia:) 

 

Mormor fixar pannkaka!  


Julia lärde sig köra skoter!


Emma me´! 


     

Pimpla va ganska kul!

 

Små men goda! 


Bobben va med såklart! 


 

Emma gillar att åka skidor!

 

  

Man blir såå rackarns trött av att åka i skoterpulkan!

 

Så blev det skärtorsdag och vi tjuvstartade med påskägg! Vilken lycka!


Mormor roade sig med att göra tjejerna fin i håret! 

 

Glada bruttor!


Jofjället! 


Som sagt fint väder hade vi iallafall! 

 

När Jim vände sig om så fanns inte pulkan kvar...som tur var så stod tjejerna bara 50 m därifrån. Kroken på vår skoter hade vridit sig så det blev till att bytlåna skoter med mormor & morfar!


Tack mamma och pappa för en underbar vecka tillsammans! 

 

     

 

   

 


 



 

   

 

   

Presentation


Här skriver jag om det ljuva livet och vardagen i ett rött hus i bushen men även om känslan och vanmakten att ha sjukdomen MS (multipel skleros) och hur den påverkar vårat liv och de val jag gör.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards