Alla inlägg den 24 maj 2012

Av Charlotte Johansson - 24 maj 2012 20:05

Idag är det förskolans dag och det brukar firas med buller & bång! Tyvärr missade jag tillställningen på mitt eget jobb eftersom jag vabbade. Emmas magsjuka är över för denna gång så idag har det varit full fart på småbenen så vi tordes gå hela familjen på Trollfesten på flixens föris. Mellan 16-18 var det full aktivitet för stora och små!


Två tjejer uppklädd från topp till tå! Är det maskerad så är det:)

 

Vi började med picnic, kycklingwraps stod på menyn! 


Ansiktsmålning! 


 

 


En underbar sagostig hade fröknarna ordnat! 

 

Trollsaft att dricka på vägen!


   

Så började promenaden!  

 


Vid Bockarna bruses bro väntade trollet! Men dom modiga tjejerna trotsade rädslan och gick över:)

 

Petter och hans fyra getter bjöd på äppelbitar! 


Bollkastning! 

 

 

Hur ser Emma ut som troll?! fröken Stina lyfter upp så hon kan se efter! 

 

Vi avslutade kvällen med Kims lek.

 

Tusen tack för en underbar kväll alla fröknar!

 

 


 



   

 


 

   

 

    

Presentation


Här skriver jag om det ljuva livet och vardagen i ett rött hus i bushen men även om känslan och vanmakten att ha sjukdomen MS (multipel skleros) och hur den påverkar vårat liv och de val jag gör.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards