Alla inlägg den 25 november 2014

Av Charlotte Johansson - 25 november 2014 22:19

I år valde vi att fota årets julkort hos en fotograf! Nämligen Yurika Palmqvist! Resultatet finns längre ner. Julia skrev sin önskelista ikväll och den va ja..... rolig och svår att uppfylla även om man önskar man kunde :)....Med på listan fanns bland annat; jag vill ha superkrafter, jag vill ha ett långt liv och jag vill ha frukost på sängen på julafton (den sista går att fixa:)
I söndags köpte jag längdskidor till Julia, kändes otroligt märkligt att göra det när regnet öste ner....i år vill jag ha en vit jul!

Brudarna taggad inför fotograferingen!

Årets julkort! Håll utkik i brevlådan?

Va i helgen ner på stan och tittade på ljuslyktor som förskolebarn i Umeå gjort. Väldigt vackert! Nånstans står Emmas?.

På måndag tar vi första steget mot frigivningen av tomtarna!

Presentation


Här skriver jag om det ljuva livet och vardagen i ett rött hus i bushen men även om känslan och vanmakten att ha sjukdomen MS (multipel skleros) och hur den påverkar vårat liv och de val jag gör.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards