Alla inlägg den 3 september 2014

Av Charlotte Johansson - 3 september 2014 12:43

Nu är lekstugan snart redo för lek:) Men på grund av en dryg förkylning så blir det nog inte i helgen som jag tänkt. Flera dagar som bara slösats bort i soffan. Pust!
Men imorgon har jag bestämt mig för att vara frisk så då fortsätter även lekstuge jobbet:) Hyllor ska målas, virkbakelser från farmor ska tas fram, café luckan ska målas, sovloftet ska målas färdigt, Svenska flaggan ska upp ute samt en söt liten postlåda ska monteras fast:)

För några dagar sedan åkte vi till kusinerna och träffade de här hårbollarna:) Pip och...

....Sockervadd:)

Julia spelade sin första fotbollsmatch i helgen. Det blev stor förlust, men tjejerna verkade ha kul iaf:)

Fick gå på sitt första skoldisco!

Julia ? hade skolfotografering i tisdags.

Loppis spisen passade perfekt i lekstugan:)

Mera loppis fynd:)

Varsågod och sitt:)

Presentation


Här skriver jag om det ljuva livet och vardagen i ett rött hus i bushen men även om känslan och vanmakten att ha sjukdomen MS (multipel skleros) och hur den påverkar vårat liv och de val jag gör.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards