Alla inlägg den 8 november 2011

Av Charlotte Johansson - 8 november 2011 18:26

Ja, nu är jag oxå en av dom som bloggar:) Känns nytt och skojigt! Så nu är väl tanken att jag ska berätta om ditten och datten! Visst?! Så här kommer det!....


Min eftermiddag blev inte alls som jag planerat, för i mitt huvud hade jag tänkt fortsätta med ommöbleringen och förnyandet av flixens lekrum! Blev så galet inspirerad av min svägerska Carina som gjort ett lekrum till sina pojkar, så jag fick för mig att jag oxå skulle ändra lite i vårat;) Hur som, så började jag riva ut och rensa bland alla leksaker och flytta möbler osv och det hade jag tänkt fortsätta med idag eftersom jag slutade tidigt. MEN jag hade förträngt att det va idag jag skulle på PriMa workshop för att få mer kunskap i matte för barn i förskola! Så jag ringde panikslagen (lätt överdrivet:) till mammsen & pappsen och vädjade efter barnvakt och i vanlig ordning ville dom ställa upp! Sagt och gjort, barnen fick vara där medans jag for och blev klokare! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här skriver jag om det ljuva livet och vardagen i ett rött hus i bushen men även om känslan och vanmakten att ha sjukdomen MS (multipel skleros) och hur den påverkar vårat liv och de val jag gör.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards